Nejprodávanější produkty

Sledujte nás na Facebooku

Naše hodnocení na najisto.cz

Informace

Provozovatel internetového obchodu Zahradnictví Tomáš Petro,  Na staré cestě 3741, 27601 Mělník , IČO 49914243, DIČ CZ7608042651

Prohlašuje,že data sloužící pouze pro účely identifikace v naší firmě nebudou poskytnuty třetím osobám ani jinak zneužity

Potvrzením registrace souhlasíte se zasíláním nabídkových e-mailů z internetového obchodu firmy v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb.

Nabídkové e-maily Vám budou zasílány maximálně 1x za měsíc

PŘIJETÍ A POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY 

Objednávka je přijata systémem. Ihned po jejím uložení Vám bude potvrzena e-mailem.

V případě nejasností Vás budeme kontaktovat.

Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoliv před expedicí. V případě již vyexpedované zásilky ( nebo nepřevzetí), je kupující povinen prodávajícímu uhradit škodu vzniklou tímto jednáním.

Nejmenší přijatá objednávka je za 300.- Kč, největší pak za 1500.- Kč. v jedné zásilce. V případě větší objednávky bude rozdělena do více balíků.

Poštovné bude účtováno u zásileky do 1500.- Kč  =  120.- Kč + balné 50.- Kč.
Za objednávku, která přesáhne částku 1500.- Kč Vám nebude účtováno další poštovné. 

TERMÍN DODÁNÍ ZBOŽÍ

Fuchsie, balkónové rostliny, pelargónie a ostatní zboží z naší nabídky začínáme expedovat v polovině března. Zasíláme až do vyprodání zásob. Fuchsie, trvalky, jehličnany, okrasné keře, rododendrony , azalky a drobné ovoce, expedujeme až do konce října.V objednávce uvádějte v kterém období chcete rostliny zaslat, jinak je expedujeme podle pořadí došlých objednávek. 

DOPRAVA ZBOŽÍ

Zboží Vám bude doručeno do domu zásilkovou službou PPL do 24 hod. maximálně. do 48 hod.od převzetí z našeho zahradnictví. PPL Vás bude předem informovat o přijetí zásilky e-mailem s pravděpodobným časem doručení a odkazem na sledování zásilky, s možností doruční zásilky ve večerních hodinách, možnost doručení na provozovnu PPL Partner ve vašem okolí. Příjemce má možnost osobního odběru na depu kdykoliv v průběhu přepravy.

V den rozvozu řidič kontaktuje příjemce prostřednictvím tel. nebo SMS s informací o čase doručení v rozmezí 2 hodin. V nevydařeném pokusu o doručení je příjemce ihned informován e-mailem s možností doručení na druhý pokus. Před druhým pokusem je příjemce telefonicky kontaktován řidičem.

ÚHRADA ZBOŽÍ

Zboží zasíláme na dobírku, kterou kupující hradí při převzetí zásilky buď hotově nebo platební kartou.   

REKLAMACE

Po obdržení zásilky vybalte rostliny z obalu a zkontrolujte zda je zásilka kompletní. Pokud se Vám zdají rostliny povadlé, zkontrolujte datum odeslání z našeho zahradnictví (na štítku balíku) s datumem,kdy Vám byly rostliny doručeny. Pokud naleznete vadu či jakékoliv jiné poškození, informujte nás pomocí telefonu či e-mailu nebo písemně a to nejpozději do 3 dnů od převzetí zboží. Když se bude jednat o poškození způsobené naší stranou, tak Vám vrátíme finanční částku převodem na Váš účet,nebo vystavíme dobropis, který můžete uplatnit při další objednávce. Zjištěné vady uveďte do e-mailu nebo dopisu s fotodokumentací. Při reklamaci zašlete zpět kopii faktury a objednávky, podepsanou nestrannou osobou např. sousedka apod.

V případě,že nebudete spokojeni s kvalitou rostlin, peníze vám můžeme vrátit pouze proti vrácenému zboží a to na Váš bankovní účet.

Věříme,že budete s kvalitou zboží a  službami spokojeni a zachováte nám přízeň.