Provozovatel internetového obchodu Zahradnictví Tomáš Petro,  Na staré cestě 3741, 27601 Mělník , IČO 49914243, DIČ CZ7608042651 prohlašuje,že data sloužící pouze pro účely identifikace v naší firmě nebudou poskytnuty třetím osobám ani jinak zneužity.

PŘIJETÍ A POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY 

Objednávka je přijata systémem. Ihned po jejím uložení Vám bude potvrzena e-mailem. V případě nejasností Vás budeme kontaktovat.

Důležité upozornění: bohužel není možné naplánovat přesně sklad květin ani není v našich silách volat všem zákazníkům informaci o neúplné objednávce. Chybějící květiny Vám budou odečteny z faktury. V případě, že si přejete v tomto případě dopředu kontaktovat, uveďte nám to prosím do poznámky.

Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoliv před expedicí. V případě již vyexpedované zásilky (nebo nepřevzetí), je kupující povinen prodávajícímu uhradit škodu vzniklou tímto jednáním.

Nejmenší přijatá objednávka je za 300,- Kč.

Poštovné + balné: 
- doručení domů: 125.- Kč + balné 50.- Kč = 175 Kč,
- doručení do vybraného Parcel shopu: 95.- Kč + balné 50.- Kč = 145 Kč,
Balíky na Slovensko: 250.- Kč + balné 50.- Kč = 300 Kč
(Ceny jsou na eshopu v CZK, do EUR se přepočítávají až při zadání k přepravě v systému PPL aktuálním kurzem).
Balíky do Rakouska a Německa: 450.- Kč + balné 50.- Kč = 500 Kč (výhradně platba dopředu převodem)
Objednávka, která přesáhne částku 1500,- bude rozdělena do více balíků, ale poštovné+balné bude účtováno pouze 1x.


TERMÍN DODÁNÍ ZBOŽÍ

Fuchsie, balkónové rostliny, pelargónie a ostatní zboží z naší nabídky začínáme expedovat v polovině března. Zasíláme až do vyprodání zásob. Fuchsie, trvalky, jehličnany, okrasné keře, rododendrony, azalky a drobné ovoce, expedujeme až do konce října.

V objednávce si můžete zvolit preferovaný termín odeslání, kterému se budeme snažit co nejvíce přiblížit, ale přesný datum dodání bohužel nemůžeme garantovat. (Balíčky odesíláme vždy od pondělí do čtvrtka, aby necestovaly přes víkend).


DOPRAVA ZBOŽÍ

Zboží Vám bude doručeno do domu zásilkovou službou PPL do 24 hod. maximálně. do 48 hod.od převzetí z našeho zahradnictví. PPL Vás bude předem informovat o přijetí zásilky e-mailem s pravděpodobným časem doručení a odkazem na sledování zásilky, s možností doruční zásilky ve večerních hodinách, možnost doručení na provozovnu PPL Partner ve vašem okolí. Příjemce má možnost osobního odběru na depu kdykoliv v průběhu přepravy.

V den rozvozu řidič kontaktuje příjemce prostřednictvím tel. nebo SMS s informací o čase doručení v rozmezí 2 hodin. V nevydařeném pokusu o doručení je příjemce ihned informován e-mailem s možností doručení na druhý pokus. Před druhým pokusem je příjemce telefonicky kontaktován řidičem.


ÚHRADA ZBOŽÍ

Zboží zasíláme na dobírku, kterou kupující hradí při převzetí zásilky buď hotově nebo platební kartou. Balíky do Rakouska a Německa se platí dopředu bankovním převodem. 


REKLAMACE

Po obdržení zásilky vybalte rostliny z obalu a zkontrolujte zda je zásilka kompletní. Pokud se Vám zdají rostliny povadlé, zkontrolujte datum odeslání z našeho zahradnictví (na štítku balíku) s datumem, kdy Vám byly rostliny doručeny. Pokud naleznete vadu či jakékoliv jiné poškození, informujte nás na telefonu 602 223 614, e-mailu info@fuchsie.cz nebo písemně poštou, a to nejpozději do 3 dnů od převzetí zboží. (Pozn. na messenger či facebook bohužel nemáme kapacitu reagovat).

Když se bude jednat o poškození způsobené naší stranou, tak Vám vrátíme finanční částku převodem na Váš účet nebo vystavíme dobropis, který můžete uplatnit při další objednávce. Zjištěné vady uveďte do e-mailu nebo dopisu s fotodokumentací. Při reklamaci zašlete zpět kopii faktury a objednávky, podepsanou nestrannou osobou např. sousedka apod.

V případě,že nebudete spokojeni s kvalitou rostlin, peníze Vám můžeme vrátit jedině proti vrácenému zboží, a to na Váš bankovní účet.

Věříme však, že budete s kvalitou zboží a službami spokojeni a zachováte nám přízeň.

Důležité upozornění: barva rostliny na fotografii je pouze orientační, ve skutečnosti se může mírně lišit.